DESARU, Johor

822885

selamat datang ke Wann Homestay, Taman Desaru Utama Bandar Penawar, Johor. Kami menyediakan kemudahan penginapan untuk percutian anda ke Pusat Peraginan Pantai Desaru, Johor.

Di sini, perjalanan dan percutian anda akan lebih mudah dan penuh bermakna. Kami mengalu-alukan kehadiran anda ke tempat kami. Lokasi homestay yang strategik kerana berdekatan dengan Pantai Desaru dan juga Pantai Tanjung Balau. Destinasi pelancongan terkenal di selatan tanahair ini amat mudah untuk dikunjungi kerana telah dihubungkan dengan Lebuhraya Senai-Desaru. Perjalanan dari Johor bahru hanya mengambil masa 1 jam untuk sampai, manakala perjalanan daripada Kuala Lumpur mengambil masa 5 jam perjalanan dengan bas awam.

Lokasi homestay adalah berhampiran dengan Sekolah Sukan Tunku Mahkota Ismail (SSTMI), SMKA Bandar  Penawar, SM Sains Kota Tinggi. Kolej-kolej yang berhampiran adalah seperti INSTEDT, Kolej Profesional Mara, Kolej Komuniti Bandar Penawar dan IKBN.

029  022

Kemudahan yang kami sediakan:

Rumah teres 2 tingkat dengan 4 bilik tidur (berhawa dingin) dan dilengkapi dengan 3 bilik air ini amat selesa didiami dan sering mendapat kunjungan daripada pelancong dan juga rombongan dari dalam dan luar negeri Johor. Antara kemudahan yang disediakan ialah antaranya peralatan dapur yang lengkap untuk memasak, peti ais, dapur gas, periuk eletrik dan cerek eletrik disediakan untuk kegunaan anda seharian. Semua bilik berhawa dingin dan turut disediakan kipas siling. Mesin basuh automatik untuk anda mencuci pakaian ada disediakan di ruang belakang rumah.

886045 

Kadar Sewa :

RM250 semalam

Sila Hubungi    :  Wan Roslan 013 7217002